Branding voor
rocken, showen, shinen
StudioPlay® ontwikkelde voor ZOGrace agency een creatieve wervingscampagne die jonge talenten in Zuidoost aantrok voor topbedrijven als de Arena, Ziggo, Afas en Pathé.
Resultaat dat telt met strategische focus
Campagneconcept | Merkvertaling per opdrachtgever | Offline & online uitwerking | Visuele en tekstuele creatie
Samenwerking en Aanpak
ZOGrace agency vroeg StudioPlay® om een personeelswervingscampagne te ontwikkelen gericht op een kritische jonge doelgroep in Amsterdam Zuidoost. Het creatieve concept vertaalde de identiteit van de deelnemende bedrijven in pakkende thema’s: Scoren (Arena), Rocken (Afas), Showen (Pathé) en Shinen (Ziggo). Dit werd de rode draad van de campagne en werd zowel offline als online uitgerold.
Resultaat en Impact
De campagne wist de beoogde doelgroep succesvol te bereiken en zorgde ervoor dat de openstaande vacatures bij alle betrokken bedrijven werden vervuld. Dankzij het sterke en herkenbare concept van StudioPlay® kreeg de campagne een opvallende, consistente uitstraling die de verbinding met jong talent versterkte.

