Branding voor

fortunapark

StudioPlay® helpt ambitieuze ondernemers en bedrijven hun merkvisie te vertalen naar een onderscheidende merkidentiteit en brand identity van hoge kwaliteit.

Jun 30 2025

Urban Sync speelde een sleutelrol in het verbinden van Timpaan, de opdrachtgever, met StudioPlay® voor een belangrijke tender. Samen met partners als Ouwehand Bouw & Ontwikkeling, AW Groep, Faro Architecten, ZUS [Zones Urbaines Sensibles], Juli Ontwikkeling, Merosch, Interregio Groep, KuiperCompagnons, Sweco, en Area of People, was het doel om een overtuigende visuele identiteit te creëren die de visie van het project duidelijk en aantrekkelijk communiceerde.

Urban Sync en StudioPlay® werkten nauw samen aan de ontwikkeling van moodboards, pictogrammen en illustraties die de waarden van het project, zoals duurzaamheid en gemeenschapsvorming, tastbaar maakten. Deze visuele elementen gaven het voorstel een menselijke dimensie en benadrukten de leefbaarheid voor toekomstige bewoners.

Dankzij deze samenwerking en de sterke visuele storytelling van studioplay® werd de tender succesvol gewonnen. De unieke identiteit gaf Timpaan’s voorstel een onderscheidende uitstraling, wat het consortium een duidelijke voorsprong gaf. Dit succes versterkte niet alleen de positie van Timpaan en Urban Sync, maar ook die van StudioPlay® in toekomstige projecten.

Bekijk de website
Bekijk de website
Set van kleurrijke pictogrammen die duurzaamheid, natuur en gemeenschap uitbeelden, ontwikkeld door Studioplay® voor de tender van Timpaan en Urban Sync.
Contact

Klaar om je merk naar het volgende niveau te tillen? We kijken ernaar uit van je te horen en je te helpen je merkverhaal scherp neer te zetten.

Neem contact op
Neem contact op
Bedankt! Je inzending is ontvangen.
Oeps, er ging iets fout.

Neem contact op met StudioPlay® en ontdek hoe we samen een strategie kunnen ontwikkelen die perfect aansluit bij de behoeften van jouw bedrijf.